افزونه Awsome Support

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس-افزونه Awsome Support

  • آخرین بروز رسانی: 2 ماه قبل
  • تعداد نصب های فعال:+ 10000
  • نسخه افزونه: 6.0.5
  • امتیاز کاربران وردپرس :4 از 5 ستاره
  • نسخه وردپرس : آزمایش شده تا 5.7.2
  • حداقل نسخه وردپرس :4.0
دانلود افزونه وردپرس Awesome Support – WordPress HelpDesk & Support Plugin
لینک دانلود
اطلاعات نویسنده
سعید طاهری

1 سال عضو افزونه جو

افزونه Awsome Support در واقع افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس یا همان سیستم تیکتینگ است. این افزونه در دو نسخه رایگان و پولی منتشر می شود. نسخه رایگان افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس ، از مخزن وردپرس قابل نصب است.

پیکربندی اولیه

بعد از نصب افزونه پشتیبانی وردپرس به منظور پیکربندی اولیه بر روی لینک مشخص شده کلیک می کنیم.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

در مرحله اول مشخص می کنیم که پشتیبانی و سیستم تیکت برای یک محصول فعال شود یا چند محصول. این گزینه بعدا نیز قابل تغییر خواهد بود.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

در مرحله دوم باید فهرست یا منویی که می خواهیم برگه “ثبت تیکت” به آن افزوده شود را انتخاب کنیم. می توانید از منوهای موجود انتخاب کرده یا از مسیر “نمایش > فهرست ها” یک فهرست یا منوی جدید بسازید. پس از انتخاب فهرست مد نظر بر روی continue کلیک می کنیم.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

در مرحله سوم تعیین می کنیم که آیا می خواهیم برای تیکتها قابلیت اولویت بندی ایجاد کنیم یا خیر. به عنوان مثال کاربر هنگام ارسال تیکیت بتواند اولویت زیاد، متوسط یا کم را انتخاب کند. این گزینه نیز بعدا قابل تغییر خواهد بود.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

در مرحله چهارم در مورد قابلیت ایجاد دپارتمان ها از ما سوال می شود. دپارتمان ها به منظور تفکیک بهتر پاسخگویی به تیکتها کاربرد دارد. به عنوان مثال دپارتمان فنی، دپارتمان مالی، خدمات پس از فروش و … .

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

در مرحله پنجم باید مشخص کنیم که کاربران فعلی سایت با کدام یک از نقش های کاربری موجود امکان ثبت تیکت را خواهند داشت. نقش های مورد نظر را اتنخاب کرده و به مرحله بعد می رویم.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

مرحله ششم اتمام مراحل پیکربندی اولیه است. بر روی گزینه Lets’s Go کلیک می کنیم.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

با اتمام مراحل نصب و پیکربندی افزونه پشتیبانی وردپرس، سیستم تیکت آماده است. کاربران می توانند تیکت ارسال کنند. اما افزونه Awsome Support تنظیمات بسیار پیشرفته تری نیز در اختیار کاربران گذاشته است. در ادامه مهمترین آنها را توضیح می دهیم.

تنظیمات عمومی افزونه پشتیبانی وردپرس

برای رفتن به بخش تنظیمات از قسمت “تیکت ها > تنظیمات ” اقدام می کنیم.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

کلی :

در تب تنظیمات “کلی” مهمترین گزینه ها عبارتند از:

واگذاری پیش فرض: اگر به هر دلیلی محول کردن خودکار تیکت کار نکند، تیکت به کاربر تعیین شده محول خواهد شد.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

ترتیب نمایش و تعداد پاسخ در هر صفحه در پنل مدیریت: ترتیب نمایش پاسخ ها از “قدیم به جدید” یا “جدید به قدیم” . همچنین تعیین تعداد پاسخ هایی که در هر صفحه تیکت نمایش داده می شود.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

مخفی کردن تیکت های بسته شده : با انتخاب این گزینه فقط تیکت هایی که باز هستند در صفحه “همه تیکت ها” در پنل مدیریت نمایش داده می شود.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

تنظیمات شیوه نمایش در سمت کاربر:

تنظیم تعداد تیکت ها در هر برگه:

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

مخفی کردن تیکت های بسته شده:

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

نمایش چک باکس بستن تیکت : این گزینه به کاربران این امکان را می دهد تا با انتخاب آن تیکت را ببندند.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس
افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

توجه داشته باشید که بسته به نوع پوسته مورد استفاده ممکن است شیوه نمایش تیکت ها و چک باکسها متفاوت باشد.

تنظیمات دکمه آگاه ساز: این دکمه در صفحه نمایش تیکت در سمت فرانت کاربر نمایش داده می شود. شامل اعلان ارسال پیام جدید از سوی اپراتورهای پشتیبانی، باز و بسته شدن تیکت و تاییدیه ارسال تیکت می باشد.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

می توان این قابلیت را فعال یا غیرفعال کرد. همچنین متن نوشته روی دکمه و محتوایی که هنگام کلیک بر روی دکمه نمایش داده می شود نیز قابل تنظیم است:

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

تب دیگری که تنظیمات آن مهم است تب “fields” می باشد که در ادامه نکات مهم آن را بیان می کنیم.

تب feilds در افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

فعالسازی یا غیرفعالسازی قابلیت دپارتمان ها از این قسمت انجام می شود. با فعالسازی این گزینه یک آیتم با نام Depatments به منوی تیکت ها افزوده می شود.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

اولویت بندی تیکتها در افزونه Awsome Support

قابلیت فعالسازی یا غیرفعالسازی اولویت بندی تیکت ها نیز در این قسمت قرار دارد که شامل الزامی ساختن فیلد اولویت، نمایش در سمت فرانت و تطبیق رنگ هدر تیکت. با فعالسازی گزینه اولویت بندی در ارسال تیکت گزینه ای به نام “Priorities” به منو افزوده می شود.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس
افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

قابلیت چند اپراتور برای پشتیبانی وردپرس

یکی از قابلیتهای افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس قابلیت فعالسازی چند اپراتور برای پاسخگویی به یک تیکت در سیستم تیکتینگ می باشد. برای فعالسازی این گزینه از قسمت مشخص شده در عکس زیر اقدام کنید.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

تب “استایل” در افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

در تب “استایل” تنظیمات مربوط به رنگ و استایل تیکت ها قرار دارد که میتوان رنگهای دلخواه را برای وضعیت های مختلف تیکت تعیین کرد.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

تب “Integrations” در افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

در این بخش می توانید یکپارچه سازی افزونه ارسال تیکت پشتیبانی و سیستم تیکیتینگ را با سایر افزونه ها مانند ووکامرس، myCRED و Teamviewer انجام دهید.

برای یکپارچه سازی با ووکامرس نخست تیک گزینه “Enable Woocommerce Integration” را بزنید تا سیستم تیکتینگ یا Awsome Support به برگه “حساب من” درووکامرس اضافه شود. همچنین می توانید متن این لینکها را نیز به دلخواه تنظیم کنید.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

خب تنظیمات کلی به پایان رسید. در صورت نیاز به تنظیمات بیشتر می توانید به صفحه مستندات افزونه Awsome Support مراجعه کنید.

در ادامه با رابط کاربری افزونه ارسال تیکت پشتیبانی در سمت مدیریت و کاربر بیشتر آشنا می شویم.

رابط کاربری افزونه ارسال تیکت پشتیبانی

نخست دپارتمان ها، اولویت ها و محصولات را ایجاد می کنیم:

سپس در صورت نیاز اپراتورها، ناظرین و کاربران پشتیبانی را ایجاد می کنیم. از منوی “کاربران > افزودن کاربر تازه” را انتخاب کرده و نقش مد نظر را به کاربر اختصاص می دهیم.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

حال کاربران می توانند تیکت های خود را برای پشتیبانی ارسال کنند. صفحه ثبت تیکت در سمت فراند شبیه صفحه زیر خواهد بود.

توجه داشته باشید که بسته به پوسته مورد استفاده درسایت وردپرسی ممکن است نحوه نمایش صفحه با عکس زیر تفاوت داشته باشد.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

همانطور که مشاهده می فرمایید کاربران می توانند دپارتمان، محصول و اولیت را انتخاب کرده. و تیکت خود را در سیستم تیکتینگ ثبت کنند.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس
افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

در پانل مدیریت با انتخاب گزینه همه تیکت ها می توان به تیکت های ارسال شده در سیستم تیکتینگ دسترسی داشت.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

در صفحه ویرایش تیکت نیز موارد زیر در دسترس قرار می گیرد.

ارسال پاسخ : نوشتن یک پاسخ و ارسال به کاربر

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

جزییات تیکت: کاربر سازنده تیکت، نام اپراتور پشتیبانی، وضعیت تیکت و گزینه های بستن و بروزرسانی تیکت. از این قسمت می توان وضعیت و اپراتور پشتیبان را تغییر داد و بروزرسانی کرد.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

پروفایل کاربر: مشخصات کاربری که تیکت را ارسال کرده است شامل نام، تاریخ شروع پشتیبانی، آدرس ایمیل، تعداد تیکتها و وضعیت آنها.

افزونه ارسال تیکت پشتیبانی وردپرس

امیدواریم از این آموزش نیز بهره کافی را برده باشید.

پیشنهاد می شود بخوانید:افزونه عضویت در وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز آموزشی برای این افزونه تهیه نشده است.